miercuri, 14 octombrie 2015

Un fost concurent a spus adevarul despre Andreea Mantea!

Sorin Dumitras, fostul concurent de la "Burlacita", care si-a dorit sa fie impreuna cu Andreea Mantea, dupa finalizarea concursului face dezvaluiri incendiare.

A luptat pentru inima ei, dar se pare ca ceva nu a fost asa cum si-a dorit vedeta TV. 


Andreea a povestit intr-o interventie telefonica ca s-a speriat cand David a inceput sa planga, dar si-a revenit repede. "Pai m-am speriat cand l-am vazut ca plange asa continuu, am zis "Vai de mine" si am zis "Acum ce-i fac?" dar imediat mi-a auzit vocea si a tacut, s-a linistit" a explicat Andreea

Mai mult, Andreea Mantea este superstitioasa si nu primeste vizitatori la spital, de frica sa nu i se intample ceva rau bebelusului. Vedeta le va arata copilul rudelor si prietenilor de abia dupa ce va ajunge acasa si va chema un preot pentru citirea unei slujbe de protectie, chiar in fata patutului! Fara binecivantarea slujbasului Bisericii, nici nu se gandeste sa-l arate pe cel mic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu