luni, 28 septembrie 2015

Cadou de ziua ei

Chiar daca in sufletul ei e furtuna, Alina reuseste perfect sa camufleze totul printr-un zambet larg. Si, cum viata ei a fost tumultuoasa, in ultimii ani, Alina pare resemnata si sustine ca nici macar nu mai viseaza la prietenul ideal.
Nicio zi linistita, pare deviza Alina, cel putin in plan sentimental. Cum tumultul a pus stapanire pe ea,  nu i-a mai ramas altceva decat sa invete din experientele ei si sa faca slalom printre ele. Ei bine, cum nici ea nu mai stie exact care e statutul ei civil, singura sau intr-o relatie, Alina refuza sa mai vorbeasca despre prietenii, insa a ajuns la o concluzie trista: s-a lecuit de printi. Acum, sa fie oare referire la Adrian, supranumit Printul, sau la orice barbat cu astfel de aspiratii?

“Am un buchet de flori de la prietena mea, si unul l-am gasit pe masina, nu stiu de la cine este. Eu ma vad Cenusareasa, in toate fazele. Printul, nu, nu-l mai astept. Nu cred ca mai exista printi in ziua de azi”, a declarat Alina

“Da, exagerez cu shopping-ul. Eu ma iubesc cel mai mult si mi-am facut cel mai frumos cadou de ziua mea. Daca as fi ami cumparatata la cumparaturi, as fi un om bogat”, ne-a mai spus vedeta. Insotita de Bella, micutul ei patruped pe care-l poarta peste tot, in poseta, Alina s-a gandit ca ar fi de bun augur sa ingroase randurile vedetelor care-si “casatorsc” animalele: 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu